“Valget er dit!” Hvad kan mine bøger egentlig bruges til?

Kære Lene Gammelgaard,  Jeg er ansat i en stor virksomhed som engagerer sig enormt meget i sine medarbejdere og medarbejdernes trivsel og tilfredshed, jeg har absolut al den opbakning fra min virksomhed, som jeg overhovedet kan ønske – Men i min henvendelse til dig, er jeg altså bare en helt almindelig privat person, som er inspireret af din fortælling, dine holdninger og vinkler på den personlige udvikling og erhvervslivet i det hele taget. Min historie om stress er nok ikke enestående, men jeg troede jo ikke at jeg ville blive ramt af stress. Det kunne ske for andre, det har jeg naturligvis altid haft meget stor forståelse for, men det ville ikke ske for mig, jeg havde jo helt styr på det – Det er der sikkert mange andre, der har sagt før mig, og så skete det altså alligevel. 

Jeg har fået enormt meget ud af at læse din bog, Valget er dit!, under processen i at erkende og accepterer, jo, det skete også for mig. Og din beskrivelse af det der rent faktisk sker, når man rammes af stress og udbrændthed og hvordan kommer vi så videre herfra, har hjulpet mig til at genfinde og hele tiden fastholde motivationen og kampgejsten for at komme styrket tilbage og helst også blive endnu bedre og klogere på nogle ting, end jeg var før. 

Jeg er netop startet forfra på din bog for 4. gang indenfor de sidste par måneder, og den er nu blevet mit ”træningsredskab” i processen med at ”genoptræne” min koncentrationsevne, samtidig med at den hele tiden minder mig om, at jeg, også længe før jeg blev ramt af stress, har taget en beslutning om, at JEG VIL DET! Og JEG KAN DET! 

Mange Tak

Cecilia Dall Hansen         “Valget er dit!”    Forfatter Lene Gammelgaard udgivet på forlaget People’s Press

Leave a Reply

